Sep 21, 2010

P-report: 9/13. Sabit NYC Fashion Show @ Touch NYC


SEP. 13TH 2010

Sabit NYC
1st Solo Fashion Show

RESPECT MR.SHOICHI!!
My man Ambush, Miku, Khahim,
Pesu, Concep & Pikkal. everybody in da house!
(pics from King Jam blog. 頂きましたペロリ。)

SABIT NYC FASHION SHOW VIDEO.


p

4 comments:

Mantz said...

thanx u for comin tru!!
なんだかんだごたごたしてたね。。
申し訳ー。。
正装イケてたぜ!
アンブッシュには俺もPESUも負けたけどな!www

HOLLA

PESU said...

いえいえ、すげー楽しかったよ☆
全然、見えなかったけどwww

まあ、アンブッシュが
俺らのファッション賞だったね♪

近いうち!

Unknown said...

アンブッシュ???

PESU said...

アンブッシュ知らないの!?w
俺と一緒に来た赤い悪男。