Feb 18, 2010

2/23 (Tues): THE SUPERFRIENDS Group Art Show @ Gallery Bar, NYC

Tuesday, February 23, 2010
THE SUPERFRIENDS Group Art Show

@ Gallery Bar, NYC


The Superfriends show at the Gallery Bar Feb.23 is one not to miss. The artists exhibiting their work that night are CONCEP, LICHIBAN, PESU and FERNANDO MORA. At one time or another in their careers this group of artists have done collaboration pieces with each other. Individually they're talented,together they are a superforce to be reckoned with. All the artists will exhibit artwork while FERNANDO MORA does a live painting.
Check out artist bios on the facebook invite.

Lichiban, thx for the flyer. mad funny yo!!!

cu there!!

p

4 comments:

Unknown said...

flyer オモロぃ。

学校の帰りに行こうと思ってます!!
出来れば初日。

PESU said...

>チバのザウルス

宜しくお願いしますねん☆
ちなみに今日、電話くれたよね?
かけ直したんけど。。嫌がらせですか?w

Unknown said...

超急用?で電話しましたが、
君が代聞いて、地下にもぐりました。
生きいそいでるもんで、

10時ギリギリになりそーー、
そしたら他の日の方がいいかな?
って言ってると行きソコナウ

PESU said...

> チバノザウルス

すまん、今、留守電ききました!
う〜ん、どうだろう。。俺も10時に間に合うかな。。

う〜ん、こ。